طنز...ترسناک...وحشت آور
طنز...ترسناک...وحشت آور



جهنم براي دخترا يعني اينکه:
برين تو آسانسور
دکمه رو فشار بديد
در بسته ميشه
بعد يهو ميبينين يه سوسک بالدار رو سقفه
گريه نکنين...ادامه نميدم...گوشي دخترخالم آنتن نميداد بهش پيام دادم نميتونم بگيرمت
جواب داده به درک!!! مگه کم خواستگار دارم؟؟؟
توهم بیداد میکنه



دیشب اخبار نشون میداد که یه زن تونست پارک دوبل رو تو 10دقیقه انجام بده و اسم خودش رو تو کتاب رکوردهای گینس به عنوان بهترین راننده زن ثبت کنه!
یعنی شاخ درآوردم!

 

هروقت توي فیسبوک توي يه پروفايل عکس دونفره دو تا دخدر ديدين
شک نکنين که صاحب پروفايل اون دخدر زشته هستهیچ دقت کردین برف پاک کن ماشین بیشتر وختا بارون پاک میکنه؟
والا
 

فرستنده : G.R.S.P
سر كلاس فيزيك(همون كه اون دفعه منو بيدار كرد)داشتم ميخوابيدم كه دوستم هي كرم ميريخت و قلقلك ميداد نميزاشت بخوابيم منم عصباني شدم سر كلاس داد زدم ميزاري بكپم يا نه؟
معلم شنيد گفت چيشده؟
من گفتم هيچي آقا اذيت ميكنه
معلمه هم اين پسره رو مسئول كرده نزاره من بخوابم
آخه چرا اين كارو ميكني؟دکتر بعد از معاینه و دیدن آزمایشات بیمار میگه: پدر جان ، شما بیماری قلبی دارین . داروهایی رو که براتون نوشتم مصرف کنید . سعی کنید استراحت داشته باشید . به خصوص از پله بالا و پایین نرید . سه ماه دیگه هم بیاید من ببینمتون .
سه ماه بعد که بیمار میره پیش دکتر .دکتر دوباره آزمایشش میکنه و میگه: تبریک میگم ، وضع قلبتون خیلی بهتره .
طرف میگه: یعنی حالا میتونم از پله بالا و پایین برم.
دکتره میگه: البته .
طرف می پره هوا و میگه: خدا خیرتون بده آقای دکتر، پدرم در اومد از بسکه توی این سه ماه از ناودون رفتم بالا و از پنجره پریدم پایین!!
بقيه منو اذيت ميكنن من بايد جريمه بشم.

 
 

نمیدونم چرا با بعضی دخترا که میخوای تو خیابون یه سوالی ازشون کنی چشاشون خمار میشه و صداشون مث فیلم هندیا میشه
حالا تا دو دقیقه قبلش چشاشون مث یه کاسه ماس که یه عدس افتاده باشه توش چجوره ، همونجوریه و صداشم مث غربتیاس :ll
 

فرستنده : smj13سید مصطفی

 

دختره تو پروفايلش,خصوصیاتشو نوشته:با حیا,متین,كم حرف,زیبا....



نظرات شما عزیزان:

شادمهر نژاداحمدی
ساعت17:43---22 تير 1392
خیلی خوبه ولی قالبشو عوض کن.

1
ساعت8:32---27 ارديبهشت 1392
http://pishandish.chata.ir/

علی
ساعت20:31---5 اسفند 1391
عالی یه خورده بیشتر به وبلاگت برس

X
ساعت15:35---16 بهمن 1391
عالیییییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 28 / 10 / 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید.من شادمهر نژاداحمدی متولد سال1379هستم امیدوارم از وبلاگ من خشتون بیاد.نظر یادتون نره


ذد

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طنز,,,ترسناک,,,و





ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
صیغه یابی
جلو پنجره زوتی
درگاه پرداخت

 

 

عکس ویژه برای کیسه کشا
عکسهای ضد استقلالی
صحنه های وحشتناک فوتبال
عکسهای دیدنی

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







کد تغییر شکل موس -->